Zespół

Zespół CBM INDICATOR to profesjonaliści z zakresu marketingu, metodologii badań, socjologii i ekonomii. Dysponujemy zespołem psychologów i moderatorów zajmujących się badaniami jakościowymi. Posiadamy ośrodek obliczeniowy złożony ze statystyków i informatyków, który zapewnia zaawansowane analizy z badań ilościowych. Dysponujemy własną siecią ankieterską liczącą ponad 800 osób działających w 22 ośrodkach na terenie całego kraju.

prof. dr hab. Jan Garlicki

Dyrektor Generalny

Profesor nauk humanistycznych, socjolog polityki. Kierownik Zakładu Socjologii i Psychologii Polityki na Uniwersytecie Warszawskim.
Badaniami marketingowymi zajmuje się od czasów, gdy w Polsce narodził się wolny rynek. Członek-założyciel , były prezes i członek honorowy Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), Członek European Society of Opinion and Market Research (ESOMAR), Członek International Sociological Association, Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.
Specjalizuje się w badaniach: opinii klientów, skuteczności reklamy, przedpromocyjnych pozycji marki, image’u firm, a w szczególności w badaniach sektora usług finansowych oraz usług telekomunikacyjnych.
Autor wielu artykułów i książek na temat badań marketingowych, między innymi: „Metody badań marketingowych” (1993), „Badania przedpromocyjne i skuteczność promocji” (1996), Market and Opinion Research in Poland, w: Planung & Analyse. Zeitschrift fur Marktforschung und Marketing (2003).

22 595 1 595

dr Daniel Mider

Wicedyrektor

doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce (2008, summa cum laude). Od 2001 roku związany z CBM INDICATOR, obecnie wicedyrektor. Jako kierownik zespołów badawczych, kierownik Pracowni Badań Telefonicznych i Internetowych oraz analityk i metodolog przeprowadził ponad tysiąc badań ilościowych i jakościowych. Specjalizuje się w badaniach na potrzeby akademickie oraz związanych z IT. Adiunkt w Zakładzie Socjologii i Psychologii INP UW, kierownik Pracowni Metodologii Badań Politologicznych. Jego zainteresowania i pasje badawcze obejmują socjologię przemocy, informatykę społeczną, infobrokering, metodologię badań społecznych oraz ilościową i jakościową analizę danych. Prowadzi zajęcia z przedmiotów jak Socjologia, Socjologia konfliktu i przemocy, Analiza danych ilościowych i jakościowych, Metodologia badań politologicznych, Technologie informacyjne, Infobrokering polityczny, Badania w Internecie, Nowe media, Społeczeństwo informacyjne, Społeczeństwo polskie: historia i współczesność. Egzaminator Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych oraz certyfikowany informatyk śledczy. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego i Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Autor licznych publikacji z zakresu socjologii Internetu, socjologii przemocy, metodologii badań oraz partycypacji politycznej.

22 45 46 477

Marlena Rafałowicz-Robaczek

Kierownik biura zarządu

22 45 46 445

Absolwentka Politologii w WSP TWP w Warszawie od wielu lat zawodowo związana z zarządzaniem. Do ludzi i pracy podchodzi z pasją i dużym entuzjazmem. W pracy kreatywna i odważna nie boi się nowych wyzwań. Niepoprawna optymistka. Prywatnie uwielbia teatr i rodzinne wypady za miasto.

Anna Domińska

Kierownik Projektu

22 45 46 434

Absolwentka Instytutu Socjologii i Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku socjologia, specjalizacja Gender Studies. W Centrum Badań Marketingowych INDICATOR pracuje na stanowisku specjalistki ds. badań jakościowych i jest odpowiedzialna za nadzór realizacji badań jakościowych. Do jej obowiązków należy prowadzenie badań jakościowych „od A do Z” – moderowanie grup oraz wywiadów indywidualnych, kontakt z klientem, doradztwo w implementacji wyników badań oraz rekomendacji. Specjalizuję się w badaniach społecznych dotyczących tematyki kobiecej. Po pracy ma mnóstwo zmieniających się zajawek od badmintona po malowanie akrylami.

Mateusz Dworakowski

Analityk

22 45 46 445

Niebranżowy leśnik. Zajmuje się badaniami CAWI oraz stroną techniczną projektów. W firmie kariera od ankietera przez kontrolera do analityka. Zainteresowania -nauki przyrodnicze, a w szczególnosci entomologia.

Marek Garlicki

Kierownik Projektu

22 45 46 433

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Stypendysta University of Southampton (2009/2010) oraz Notheastern Illinois University w Chicago (2011). Od 2008 roku związany z badaniami rynku i opinii. Kierownik projektu w CBM INDICATOR od roku 2011. Jednocześnie od kwietnia 2013 r. Country Manager GiPA. Koordynuje działalność firmy w Polsce i zarządza projektami badawczymi rynku motoryzacyjnego posprzedażowego. Interesuje się metodologią badań online oraz wykorzystaniem nowoczesnych technologii w badaniach marketingowych.

Konrad Kuźma

Kierownik Projektu

22 45 46 434

Magister socjologii, studia na specjalności Stosowane Analizy Rynkowe ukończył na Uniwersytecie SWPS. Stypendysta Università degli Studi di Bari Aldo Moro. Związany z Akademią Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia dotyczące analizy danych. Z badaniami komercyjnymi związany od 2004 roku, a ze społecznymi i ewaluacyjnymi – od 2008 roku. Realizował badania ilościowe i jakościowe dla większości branż. Specjalizuje się w rynkach: energetycznym, finansowym, telekomunikacyjnym i logistycznym. Jeden z nielicznych badaczy pracujących w firmach komercyjnych zajmujący się badaniami seksualności. Zainteresowania badawcze skierowane na dwa główne tematy: metodologia badań oraz odpowiednie dopasowanie metod i technik badawczych do badanego problemu oraz socjologia miasta.

Aleksandra Muszyńska

Kierownik Projektu

22 45 46 430

Absolwentka Instytutu Socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim na kierunku socjologia oraz studiów podyplomowych Historia sztuki w perspektywie społecznej i politycznej. Z Centrum Badań Marketingowych INDICATOR współpracuje od 2010 roku. Ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu badań różnymi metodami. Obecnie pracuje jako kierownik projektu ds. realizacji badań jakościowych. Specjalizuje się w przeprowadzaniu indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI) oraz moderowaniu grup fokusowych. Koordynowała badania jakościowe min. dla Szkoły Głównej Handlowej i Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnej chwili zajmuje się szyciem i project life.

Wojciech Terlikowski

Kierownik Projektu

22 45 46 432

Socjolog, ukończył studia magisterskie w IS UW. W badaniach od przeszło trzynastu lat. Realizował badania w różnych sektorach m.in.: telekomunikacyjnym, bankowym, ubezpieczeniowym, energetycznym czy publicznym. Ma bogate doświadczenie przy kierowaniu dużymi i długotrwałymi projektami badawczymi – prowadzi cykliczny projekt badania bankowości mikro, małych oraz średnich firm. Członek PTBRiO. Interesuje się zastosowaniem nowych technik w badaniach marketingowych. A poza pracą pociągają go wycieczki górskie i piłka nożna.

Joanna Lewczuk

Starszy analityk

22 45 46 443

Absolwentka studiów na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała poprzez pracę w roli ankietera, kontrolera, analityka i kierownika projektu. Obecnie specjalizuje się w realizacji badań naukowych. Redaktorka statystyczna publikacji naukowych Analiza danych ilościowych dla politologów. Praktyczne wprowadzenie z wykorzystaniem programu GNU PSPP (2013) oraz Cyberpolitologia. Badanie polityki w Internecie (2013). Interesuje się metodyką nauczania matematyki, analizami statystycznymi oraz kulturą koreańską. Z firmą CBM INDICATOR związana od 15 lat, obecnie na stanowisku starszego analityka.

Marcin Osiński

Zastępca kierownika działu realizacji badań

22 45 46 444

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Z  firmą związany od ponad dwóch lat, początkowo jako ankieter CATI, następnie kontroler CATI, a obecnie asystent Działu Realizacji Badań. Nadzorował oraz uczestniczył w kilkudziesięciu badaniach realizowanych metodami ilościowymi i  jakościowymi. Interesuje się m.in. systemem społecznym Japonii okresu Edo, militaryzmem japońskim oraz amerykańskim interludium w dziejach Kraju Kwitnącej Wiśni.

Copyright © 2016 Indicator Sp. z o.o.

Certyfikat PKJPAPolskie towarzystwo badaczy rynku i opiniiEuropejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i RynkuOrganizacja Firm Badania Opinii i RynkuRzetelna FirmaTwoja opinia ma znaczenie
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.