Zespół

Zespół CBM INDICATOR to profesjonaliści z zakresu marketingu, metodologii badań, socjologii i ekonomii. Dysponujemy zespołem psychologów i moderatorów zajmujących się badaniami jakościowymi. Posiadamy ośrodek obliczeniowy złożony ze statystyków i informatyków, który zapewnia zaawansowane analizy z badań ilościowych. Dysponujemy własną siecią ankieterską liczącą ponad 800 osób działających w 22 ośrodkach na terenie całego kraju.

prof. dr hab. Jan Garlicki

Dyrektor Generalny

Profesor nauk humanistycznych, socjolog polityki. Kierownik Zakładu Socjologii i Psychologii Polityki na Uniwersytecie Warszawskim.
Badaniami marketingowymi zajmuje się od czasów, gdy w Polsce narodził się wolny rynek. Członek-założyciel , były prezes i członek honorowy Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), Członek European Society of Opinion and Market Research (ESOMAR), Członek International Sociological Association, Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.
Specjalizuje się w badaniach: opinii klientów, skuteczności reklamy, przedpromocyjnych pozycji marki, image’u firm, a w szczególności w badaniach sektora usług finansowych oraz usług telekomunikacyjnych.
Autor wielu artykułów i książek na temat badań marketingowych, między innymi: „Metody badań marketingowych” (1993), „Badania przedpromocyjne i skuteczność promocji” (1996), Market and Opinion Research in Poland, w: Planung & Analyse. Zeitschrift fur Marktforschung und Marketing (2003).

22 454 64 45

dr hab. Daniel Mider

Wicedyrektor

 Doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce (2008 – doktorat summa cum laude, 2018 – habilitacja). Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej, adiunkt w Kataderze Socjologii Polityki i Marketingu Politycznego. Egzaminator Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, certyfikowany informatyk śledczy. Twórca i wykładowca specjalności infobrokering polityczny. Autor licznych publikacji z zakresu socjologii Internetu, socjologii przemocy, metodologii badań oraz partycypacji politycznej. Analityk biegle posługujący się metodami ilościowymi i jakościowymi obróbki informacji. Ekspert UW w zakresie infobrokeringu i cyberterroryzmu. Od 2001 roku związany z Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, obecnie wicedyrektor. Jako kierownik zespołów badawczych oraz kierownik Pracowni Badań Telefonicznych i Internetowych przeprowadził ponad tysiąc badań ilościowych i jakościowych. Założyciel Instytutu Badań nad Człowiekiem i Społeczeństwem im. Elżbiety Mider z d. Korzun (2013)

22 454 64 45

Marek Garlicki

Dyrektor ds. rozwoju

22 45 46 433

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Stypendysta University of Southampton (2009/2010) oraz Notheastern Illinois University w Chicago (2011). Od 2008 roku związany z badaniami rynku i opinii. Kierownik projektu w CBM INDICATOR od roku 2011. Jednocześnie od kwietnia 2013 r. Country Manager GiPA. Koordynuje działalność firmy w Polsce i zarządza projektami badawczymi rynku motoryzacyjnego posprzedażowego. Interesuje się metodologią badań online oraz wykorzystaniem nowoczesnych technologii w badaniach marketingowych.

Marlena Rafałowicz-Robaczek

Kierownik biura zarządu

22 45 46 445

Absolwentka Politologii w WSP TWP w Warszawie od wielu lat zawodowo związana z zarządzaniem. Do ludzi i pracy podchodzi z pasją i dużym entuzjazmem. W pracy kreatywna i odważna nie boi się nowych wyzwań. Niepoprawna optymistka. Prywatnie uwielbia teatr i rodzinne wypady za miasto.

Joanna Roman

Specjalistka d/s badań jakościowych

22 464 46 30

Absolwentka UW, magister psychologii społecznej. Badaczka rynku z ponad  dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym (zdobytym między innymi w międzynarodowych instytutach badawczych, takich, jak  Kantar oraz Ipsos). Specjalistka w obszarze eksploracyjnych badań jakościowych, których celem jest dotarcie do insight’ów konsumenckich w badaniach typu NPD oraz ocena reklam.  Bardzo doświadczony Moderator Grup fokusowych oraz wywiadów indywidualnych, zarówno w B2C, jak i w sektorze B2B. Doświadczony analityk i koordynator złożonych projektów badawczych – w tym międzynarodowych.

 

Wojciech Terlikowski

Kierownik Projektu

22 45 46 432

Socjolog, absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracuje w badaniach od kilkunastu lat, realizował projekty w różnych sektorach m.in.: publicznym, telekomunikacyjnym, bankowym, ubezpieczeniowym czy energetycznym. Ma bogate doświadczenie przy kierowaniu dużymi i długotrwałymi projektami badawczymi – m.in. prowadzi cykliczny projekt badania mikro, małych oraz średnich firm pod kątem wykorzystania usług finansowych. Członek PTBRiO. Interesuje się zastosowaniem nowych technik w badaniach marketingowych. A poza pracą pociągają go wycieczki górskie.

 

 

Konrad Kuźma

Kierownik Projektu

22 45 46 434

Magister socjologii, studia na specjalności Stosowane Analizy Społeczne i Rynkowe ukończył na Uniwersytecie SWPS. Stypendysta Università degli Studi di Bari Aldo Moro. Związany z Akademią Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia dotyczące analizy danych. Z badaniami komercyjnymi związany od 2004 roku, a ze społecznymi i ewaluacyjnymi – od 2008 roku. Realizował badania ilościowe i jakościowe dla większości branż. Specjalizuje się w rynkach: energetycznym, finansowym, telekomunikacyjnym i logistycznym. Jeden z nielicznych badaczy pracujących w firmach komercyjnych zajmujący się badaniami seksualności. Zainteresowania badawcze skierowane na dwa główne tematy: metodologia badań oraz odpowiednie dopasowanie metod i technik badawczych do badanego problemu oraz socjologia miasta.

Olha Ohir

Młodszy Badacz

22 45 46 443

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku politologia, specjalizacja Marketing Polityczny. Badaniami marketingowymi zajmuje się od 2017 roku. Obecnie pracuje jako Młodszy Badacz w CBM Indicator. Posiada doświadczenie w opracowywaniu danych, przeprowadzaniu indywidualnych wywiadów pogłębionych (IDI), a także moderowaniu grup fokusowych (FGI).

Joanna Lewczuk

Starszy analityk

22 454 64 45

Absolwentka studiów na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała poprzez pracę w roli ankietera, kontrolera, analityka i kierownika projektu. Obecnie specjalizuje się w realizacji badań naukowych. Redaktorka statystyczna publikacji naukowych Analiza danych ilościowych dla politologów. Praktyczne wprowadzenie z wykorzystaniem programu GNU PSPP (2013) oraz Cyberpolitologia. Badanie polityki w Internecie (2013). Interesuje się metodyką nauczania matematyki, analizami statystycznymi oraz kulturą koreańską. Z firmą CBM INDICATOR związana od 15 lat, obecnie na stanowisku starszego analityka.

Mateusz Dworakowski

Analityk

22 454 64 45

Niebranżowy leśnik. Zajmuje się badaniami CAWI oraz stroną techniczną projektów. W firmie kariera od ankietera przez kontrolera do analityka. Zainteresowania -nauki przyrodnicze, a w szczególnosci entomologia.

Konrad Gałuszko

Analityk

22 45 46 445

Absolwent Wydziału Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku politologia, specjalizacja marketing polityczny (licencjat w 2019 r.). Od lutego 2018 r. pracuje w CBM Indicator jako analityk danych ilościowych. Posiada doświadczenie w obsłudze SPSS-a, a ponadto jest samoukiem w zakresie VBA i Pythona. Zajmuje się także koordynacją i realizacją badań typu mystery.

Jerzy Nasiłowski

Kierownik Działu Realizacji Badań

22 45 46 444

Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. Z branżą badawczą związany od 2011 r. W CBM Indicator zdobywał doświadczenie od 2016 r. zaczynając od stanowiska ankietera, następnie w dziale realizacji badań i jako asystent analityka.

Małgorzata Kamińska

Zastępca Kierownika Działu Realizacji Badań

22 45 46 444

Absolwentka UW, Instytutu Socjologii. Specjalizuje się w realizacji badań jakościowych oraz ilościowych. Ma doświadczenie w przeprowadzeniu pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI). Interesuje się socjologią pracy oraz organizacji. Pogłębia swoją wiedzę w kierunku badań user expierence.

Copyright © 2016 Indicator Sp. z o.o.

Certyfikat PKJPAPolskie towarzystwo badaczy rynku i opiniiEuropejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i RynkuOrganizacja Firm Badania Opinii i RynkuRzetelna FirmaTwoja opinia ma znaczenie
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.