Specjalizowała się w Katedrze Antropologii i Socjologii Kultury na Wydziale Filologii Polskiej UW.
W badaniach rynku i opinii od 1998 roku. Zaczynała karierę w ówczesnym SMG/KRC, gdzie na początku zajmowała się metodologią badań marketingowych i społecznych.
Po wykupieniu udziałów SMG/KRC przez międzynarodową agencję Millward Brown specjalizowała się w autorskich narzędziach MB dotyczących diagnozy komunikacji i marki (pre-testy i post-testy reklam, trackingi komunikacyjne i wizerunkowe).
W 2005 roku przez 6 miesięcy pracowała w europejskiej centrali Millward Brown w Warwick w Wielkiej Brytanii.
Od roku 2009 jako Client Director w MB zarządzała ilościowo-jakościowym zespołem badawczym prowadzącym zarówno badania o charakterze marketingowym, jak i społecznym, politycznym i gospodarczym.
Posiada długoletnie doświadczenie w zakresie ilościowych i jakościowych badań marketingowych i społecznych: zarządzanie zespołem projektowym, opracowanie metodologii badań, przygotowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja wyników badań.
Pracowała jako Key Account dla takich klientów jak: Telekomunikacja Polska/ Orange, PKO Bank Polski, PZU, PGNiG, Danone Baby Nutrition, Nestle Waters, HBO, Discovery, Dr. Oetker, Colian. Kierowała zespołem badawczym przy dużych projektach społecznych, m.in. dla Ministerstwa Zdrowia, PARP i Prezydenta RP.
Od stycznia 2019 Dyrektor do spraw Obsługi Klienta w CBM INDICATOR.
Pasjonuje się badaniami społeczno-politycznymi. Specjalizuje się przede wszystkim w projektach dotyczących marki i reklamy – od testów pojedynczych egzekucji po budowanie długofalowych strategii.