Zespół

Zespół CBM INDICATOR to profesjonaliści z zakresu marketingu, metodologii badań, socjologii i ekonomii. Dysponujemy zespołem psychologów i moderatorów zajmujących się badaniami jakościowymi. Posiadamy ośrodek obliczeniowy złożony ze statystyków i informatyków, który zapewnia zaawansowane analizy z badań ilościowych. Dysponujemy własną siecią ankieterską liczącą ponad 800 osób działających w 22 ośrodkach na terenie całego kraju.

prof. dr hab. Jan Garlicki

Dyrektor Generalny

Profesor nauk humanistycznych, socjolog polityki. Kierownik Zakładu Socjologii i Psychologii Polityki na Uniwersytecie Warszawskim.
Badaniami marketingowymi zajmuje się od czasów, gdy w Polsce narodził się wolny rynek. Członek-założyciel , były prezes i członek honorowy Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), Członek European Society of Opinion and Market Research (ESOMAR), Członek International Sociological Association, Członek Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.
Specjalizuje się w badaniach: opinii klientów, skuteczności reklamy, przedpromocyjnych pozycji marki, image’u firm, a w szczególności w badaniach sektora usług finansowych oraz usług telekomunikacyjnych.
Autor wielu artykułów i książek na temat badań marketingowych, między innymi: „Metody badań marketingowych” (1993), „Badania przedpromocyjne i skuteczność promocji” (1996), Market and Opinion Research in Poland, w: Planung & Analyse. Zeitschrift fur Marktforschung und Marketing (2003).

22 454 64 45

dr hab. Daniel Mider

Wicedyrektor

 Doktor habilitowany nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce (2008 – doktorat summa cum laude, 2018 – habilitacja). Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej, adiunkt w Kataderze Socjologii Polityki i Marketingu Politycznego. Egzaminator Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, certyfikowany informatyk śledczy. Twórca i wykładowca specjalności infobrokering polityczny. Autor licznych publikacji z zakresu socjologii Internetu, socjologii przemocy, metodologii badań oraz partycypacji politycznej. Analityk biegle posługujący się metodami ilościowymi i jakościowymi obróbki informacji. Ekspert UW w zakresie infobrokeringu i cyberterroryzmu. Od 2001 roku związany z Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, obecnie wicedyrektor. Jako kierownik zespołów badawczych oraz kierownik Pracowni Badań Telefonicznych i Internetowych przeprowadził ponad tysiąc badań ilościowych i jakościowych. Założyciel Instytutu Badań nad Człowiekiem i Społeczeństwem im. Elżbiety Mider z d. Korzun (2013)

22 454 64 45

Monika Kamińska

Dyrektor ds. obsługi klienta

22 454 64 45

Specjalizowała się w Katedrze Antropologii i Socjologii Kultury na Wydziale Filologii Polskiej UW.

W badaniach rynku i opinii od 1998 roku. Zaczynała karierę w ówczesnym SMG/KRC, gdzie na początku zajmowała się metodologią badań marketingowych i społecznych.

Po wykupieniu udziałów SMG/KRC przez międzynarodową agencję Millward Brown specjalizowała się w autorskich narzędziach MB dotyczących diagnozy komunikacji i marki (pre-testy i post-testy reklam, trackingi komunikacyjne i wizerunkowe).

W 2005 roku przez 6 miesięcy pracowała w europejskiej centrali Millward Brown w Warwick w Wielkiej Brytanii.

Od roku 2009 jako Client Director w MB zarządzała ilościowo-jakościowym zespołem badawczym prowadzącym zarówno badania o charakterze marketingowym, jak i społecznym, politycznym i gospodarczym.

Posiada długoletnie doświadczenie w zakresie ilościowych i jakościowych badań marketingowych i społecznych: zarządzanie zespołem projektowym, opracowanie metodologii badań, przygotowanie narzędzi badawczych, opracowanie i interpretacja wyników badań.

Pracowała jako Key Account dla takich klientów jak: Telekomunikacja Polska/ Orange, PKO Bank Polski, PZU, PGNiG, Danone Baby Nutrition, Nestle Waters, HBO, Discovery, Dr. Oetker, Colian. Kierowała zespołem badawczym przy dużych projektach społecznych, m.in. dla Ministerstwa Zdrowia, PARP i Prezydenta RP.

Od stycznia 2019 Dyrektor do spraw Obsługi Klienta w CBM INDICATOR.

Pasjonuje się badaniami społeczno-politycznymi. Specjalizuje się przede wszystkim w projektach dotyczących marki i reklamy – od testów pojedynczych egzekucji po budowanie długofalowych strategii.

Marek Garlicki

Dyrektor ds. rozwoju

22 45 46 445

Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Stypendysta University of Southampton (2009/2010) oraz Notheastern Illinois University w Chicago (2011). Od 2008 roku związany z badaniami rynku i opinii. Kierownik projektu w CBM INDICATOR od roku 2011. Jednocześnie od kwietnia 2013 r. Country Manager GiPA. Koordynuje działalność firmy w Polsce i zarządza projektami badawczymi rynku motoryzacyjnego posprzedażowego. Interesuje się metodologią badań online oraz wykorzystaniem nowoczesnych technologii w badaniach marketingowych.

Wojciech Terlikowski

Kierownik Projektu

22 45 46 432

Socjolog, absolwent Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pracuje w badaniach od kilkunastu lat, realizował projekty w różnych sektorach m.in.: publicznym, telekomunikacyjnym, bankowym, ubezpieczeniowym czy energetycznym. Ma bogate doświadczenie przy kierowaniu dużymi i długotrwałymi projektami badawczymi – m.in. prowadzi cykliczny projekt badania mikro, małych oraz średnich firm pod kątem wykorzystania usług finansowych. Członek PTBRiO. Interesuje się zastosowaniem nowych technik w badaniach marketingowych. A poza pracą pociągają go wycieczki górskie.

 

 

Konrad Kuźma

Kierownik Projektu

22 45 46 434

Magister socjologii, studia na specjalności Stosowane Analizy Społeczne i Rynkowe ukończył na Uniwersytecie SWPS. Stypendysta Università degli Studi di Bari Aldo Moro. Związany z Akademią Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia dotyczące analizy danych. Z badaniami komercyjnymi związany od 2004 roku, a ze społecznymi i ewaluacyjnymi – od 2008 roku. Realizował badania ilościowe i jakościowe dla większości branż. Specjalizuje się w rynkach: energetycznym, finansowym, telekomunikacyjnym i logistycznym. Jeden z nielicznych badaczy pracujących w firmach komercyjnych zajmujący się badaniami seksualności. Zainteresowania badawcze skierowane na dwa główne tematy: metodologia badań oraz odpowiednie dopasowanie metod i technik badawczych do badanego problemu oraz socjologia miasta.

Joanna Lewczuk

Starszy analityk

22 454 64 45

Absolwentka studiów na Wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała poprzez pracę w roli ankietera, kontrolera, analityka i kierownika projektu. Obecnie specjalizuje się w realizacji badań naukowych. Redaktorka statystyczna publikacji naukowych Analiza danych ilościowych dla politologów. Praktyczne wprowadzenie z wykorzystaniem programu GNU PSPP (2013) oraz Cyberpolitologia. Badanie polityki w Internecie (2013). Interesuje się metodyką nauczania matematyki, analizami statystycznymi oraz kulturą koreańską. Z firmą CBM INDICATOR związana od 15 lat, obecnie na stanowisku starszego analityka.

Mateusz Dworakowski

Analityk

22 454 64 45

Niebranżowy leśnik. Zajmuje się badaniami CAWI oraz stroną techniczną projektów. W firmie kariera od ankietera przez kontrolera do analityka. Zainteresowania -nauki przyrodnicze, a w szczególnosci entomologia.

Małgorzata Kamińska

specjalistka ds. badań jakościowych oraz mystery shopping

22 45 46 445

Absolwentka UW, Instytutu Socjologii. Specjalizuje się w realizacji badań jakościowych oraz ilościowych. Ma doświadczenie w przeprowadzeniu pogłębionych wywiadów indywidualnych (IDI). Interesuje się socjologią pracy oraz organizacji. Pogłębia swoją wiedzę w kierunku badań user expierence.

Ryszard Sikora

Kierownik Działu Realizacji Badań

22 454 64 44

Od 15 lat związany z firmami badawczymi. Doświadczenie zdobywał w takich firmach jak: TNS Polska, GFK Polonia, 4P Research MIX, CBM Indicator. Ścieżka kariery od ankietera telefonicznego, kontrolera do Kierownika Działu Realizacji Badań. Zainteresowania – przestępczość wobec osób starszych, praca służb specjalnych.

Copyright © 2016 Indicator Sp. z o.o.

Certyfikat PKJPAPolskie towarzystwo badaczy rynku i opiniiEuropejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i RynkuOrganizacja Firm Badania Opinii i RynkuRzetelna FirmaTwoja opinia ma znaczenie
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.