2020-05-06
PwC wraz ze SpotData oraz firmą badawczą CBM Indicator przeprowadziło badanie, którego celem było zbadanie pierwszych skutków, jakie na firmach wywiera walka z chorobą COVID-19. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 24 marca – 2 kwietnia br. z wykorzystaniem wywiadów telefonicznych (tzw. badanie CATI) oraz ankiety on-line, na próbie ponad 750 mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Pobierz plik
Polski-mikro-mały-i-średni-biznes-w-obliczu-pandemii_070420-1-1.pdf
O nas
Centrum Badań Marketingowych INDICATOR jest jedną z najdłużej działających agencji badawczych w Polsce. Bada rynek i opinię publiczną od 1990 roku. Jest niezależną firmą prywatną z polskim kapitałem. CBM INDICATOR jest członkiem Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), posiada certyfikaty Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) i w swojej działalności kieruje się międzynarodowymi standardami ESOMAR.
Copyright © 2016 Indicator Sp. z o.o.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.