Badania komunikacji i reklamy

Podstawowy element dobrej kampanii reklamowej to jej skuteczność. Nie wystarczy, żeby reklama była atrakcyjna dla odbiorcy. Aby kampania przyniosła pożądany efekt, reklama musi zostać zauważona i pozytywnie oceniona przez konsumenta z grupy docelowej. Dlatego też w procesie planowania kampanii reklamowej tak istotną rolę odgrywają badania konsumenckie.

Nasze badania pozwalają:

  • ocenić koncept reklamy,
  • przeprowadzić jego testy,
  • zoptymalizować przekaz,
  • ocenić stan przed wprowadzeniem kampanii (pre-test)
  • dobrać skutecznie grupę docelową
  • ocenić skuteczność kampanii (post-test)

CBM INDICATOR stosuje szereg metod badania skuteczności kampanii reklamowych oraz optymalizowania przekazu. Odpowiadają one międzynarodowym standardom, umożliwiając skuteczne i efektywne zarządzanie marką w konkurencyjnym otoczeniu rynkowym.

Copyright © 2016 Indicator Sp. z o.o.

Certyfikat PKJPAPolskie towarzystwo badaczy rynku i opiniiEuropejskie Stowarzyszenie Badaczy Opinii Publicznej i RynkuOrganizacja Firm Badania Opinii i RynkuRzetelna FirmaTwoja opinia ma znaczenie
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.