2021-10-18
Rynek napojów alkoholowych w Polsce jest bardzo bogaty. Często spotykane są marki zarówno krajowe jak i importowane, a nawet egzotyczne, produkowane w różnych zakątkach światu. Wyniki najnowszego badania CBM INDICATOR schemat rynku alkoholowego na przełamie 2020 a 2021 roku. Prawie połowę wszystkich alkoholi stanowią tzw. alkohole specjalne, czyli napoje spożywane nieregularnie, najczęściej z powodu specjalnych okazji. Prawie dwie piąte są alkoholami mainstreamowymi (popularnymi), spożywane średnio do kilku razy w tygodniu. Najmniej liczną grupę stanowią napoje niszowe, konsumpcja których jest ograniczona do określonych grup koneserów.
O nas
Centrum Badań Marketingowych INDICATOR jest jedną z najdłużej działających agencji badawczych w Polsce. Bada rynek i opinię publiczną od 1990 roku. Jest niezależną firmą prywatną z polskim kapitałem. CBM INDICATOR jest członkiem Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), posiada certyfikaty Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) i w swojej działalności kieruje się międzynarodowymi standardami ESOMAR.
Copyright © 2016 Indicator Sp. z o.o.
UWAGA! Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.